Faq

FAQ


Najczęściej zadawane pytania.


Czy cena całkowita zawiera opłaty wynikające z użytkownia apartamentu oraz podatek?
Podane ceny są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Wszelkie opłaty związane z użytkowaniem apartamentu (prąd, woda, internet itd.) są wliczone w cenę apartamentu.



Jakie jest wyposażenie apartamentu?
Każdy z naszych apartamentów jest szczegółowo opisany na naszej stronie. Apartamenty wykończone są w wysokim standardzie oraz posiadają wyposażenie kuchni i podstawowe sprzęty domowe.



W jaki sposób mogę otrzymać potwierdzenie rezerwacji oraz odebrać klucze od apartamentu?
Potwierdzenie rezerwacji zostanie wysłane na adres e-mail użyty podczas dokonywania rezerwacji. Potwierdzenie będzie zawierać podsumowanie rezerwacji oraz wszelkie instrukcje dotyczące sposobu odbioru kluczy od apartamentu.



Czy wymagana jest przedpłata?
Tak, przy dokonaniu rezerwacji wymagana jest przedpłata w wysokości 30% wartości rezerwacji.



Czy w apartamencie znajdują się pościel i ręczniki?
Tak, w każdym apartamencie znajduje się wysokiej jakości pościel oraz ręczniki przewidziane dla liczby osób zgłoszonej we wcześniejszej rezerwacji.



W jakich godzinach rozpoczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.



Czy istnieje możliwość płatności kartą?
Tak, istnieje możliwość płatności zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą/kredytową.



Czy sprzątanie jest wliczone w cenę apartamentu?
W każdej rezerwacji wliczona jest jednorazowa opłata serwisowa 100 zł brutto, która pokrywa odpowiednie przygotowanie apartamentu. Jest ona wyszczególniona przez cały proces rezerwacji oraz widnieje na potwierdzeniu otrzymanym na adres e-mail.



Czy istnieje możliwość zamówienia sprzątania apartamentu w trakcie pobytu?
Tak, istnieje możliwość zamówienia dodatkowego sprzątania apartamentu w trakcie pobytu. W tym celu prosimy o kontakt z naszą infolinią.



Czy istnieje możliwość skorzystania z parkingu?
Tak, wszystkie apartamenty mają przypisane jedno miejsce parkingowe. Nie wiąże się ono z dodatkowymi opłatami i jest wliczone w cenę apartamentu. W przypadku potrzeby większej ilości miejsc prosimy o kontakt z naszą infolinią.



Czy istnieje możliwość wyżywienia?
Na chwilę obecną nie prowadzimy wyżywienia w naszych apartamentach. W każdym apartamencie dostępna jest pełni wyposażona kuchnia, aby móc samodzielnie przygotować posiłki. W pobliżu znajduję się także wiele restauracji oferujących posiłki. Ponadto istnieje możliwość skorzystania z naszych usług dodatkowych i zamówienia jednego ze specjalnych zestawów.



Czy możliwy jest pobyt z psem?
Tak, większość naszych apartamentów dopuszcza możliwość pobytu z psem. Obowiązuje jednorazowa, dodatkowa opłata 150zł/pobyt związana ze sprzątaniem apartamentu wg. specjalnej procedury.



W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji
pod numerem naszej infolinii +48 519 084 518
oraz pod adresem info@blueapart.pl