Od ponad 15 lat pomagamy właścicielom apartamentów nad Bałtykiem czerpać wysokie zyski z najmu – bez stresu i codziennych obowiązków. Łączymy doświadczenie hotelowe z indywidualnym podejściem, bo rozumiemy, że każdy apartament to osobna historia i inwestycja, która zasługuje na uwagę. Zajmujemy się wszystkim – od marketingu i rezerwacji, po opiekę nad gośćmi i serwis techniczny. Ty zyskujesz spokój, czas dla siebie i pewność, że Twój apartament jest w dobrych rękach.
BlueApart specjalizuje się w obsłudze najmu apartamentów premium nad morzem. Zapewniamy właścicielom kompleksową opiekę – od doradztwa przy zakupie nieruchomości, przez przygotowanie i aranżację wnętrza, po pełne zarządzanie najmem krótkoterminowym.
Działamy z zachowaniem najwyższych standardów uczciwości, rzetelności i pełnej przejrzystości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży hotelarskiej i nieruchomości potrafimy nie tylko skutecznie wynajmować, ale też doradzić w kwestiach inwestycyjnych, prawnych i podatkowych.


Dlaczego BlueApart?
Budujemy współpracę na uczciwości i pełnej przejrzystości, dzięki czemu właściciele powierzających nam swoje apartamenty zyskują spokój i stabilne przychody. Transparentne zasady, doświadczenie i dbałość o jakość sprawiają, że wyniki, które osiągamy, nie mają sobie równych na rynku.

Obsługiwanych apartamentów
Wypłacone w czynszach
Gości rocznie
Doświadczenia
opóźnienia w płatnościach
Dzięki zaawansowanym narzędziom do zarządzania cenami i dostępności możemy jednocześnie prezentować nasze apartamenty na nieograniczonej ilości kanałów sprzedaży z minimalnym ryzykiem overbookingu.



Współpracując z twórcami UGC i influencerami pokazujemy autentyczne doświadczenia w BlueApart - od spędzenia czasu w apartamentach po lokalne atrakcje. Dzięki temu, nasza oferta staje się bliższa i bardziej realna dla naszych klientów, którzy cenią unikalność i jakość naszych obiektów.
Współpraca z agencją marketingową
specjalizującą się w strategii mediów społecznościowych, aby zapewnić najwyższej jakości treści i zaangażowanie na naszych kanałach SM.
Content marketing
sesje foto&video wykonywane przez specjalistów w swojej branży na profesjonalnym sprzęcie dającym perfekcyjną jakość materiałów.
Performance marketing
oparty na wielokanałowym dotarciu przez użytkowników, m.in poprzez: e-mail marketing, kampanie w sieci wyszukiwania, kampanie display, kampanie Meta Ads, kampanie remarketingowe i wiele innych.
Materiały marketingowe
dedykowane grafiki, materiały digital oraz drukowane, spójność wizualna oparta na przemyślanym Key Visual oraz bardzo wysoko rozwinięte poczucie estetyki.

W ramach współpracy każdemu z właścicieli apartamentów oddajemy do dyspozycji autorski panel dostępu zintegrowany z naszą stroną i systemem rezerwacji.
Każdy z użytkowników jest w stanie na bieżąco monitorować aktualne obłożenie swojego apartamentu, wartość rezerwacji oraz sprawdzać swój zysk dla dowolnego okresu.
W panelu właściciela dostępna jest szczegółowa historia rozliczeń oraz statystyki, które umożliwiają szybką analizę przychodów.
Do każdego konta przypisany jest osobisty opiekun.
Z poziomu panelu właściciel może dokonać rezerwacji swojego pobytu na dowolny dostępny termin.
Wiemy, jak ważne jest dla właścicieli poczucie bezpieczeństwa i pewność, że ich nieruchomość jest w dobrych rękach. Twój apartament pozostaje pod stałą opieką – dbamy o stan techniczny, reagujemy na usterki i organizujemy niezbędne naprawy, zanim staną się problemem. Jeśli pojawi się potrzeba remontu, wszystkim zajmiemy się za Ciebie – bez zbędnych formalności i angażowania Twojego czasu
W BlueApart nie wprowadzamy żadnych limitów korzystania z apartamentu. To Ty decydujesz, kiedy i na jak długo chcesz przyjechać – tak, jak każdy z naszych gości. Wierzymy, że własność powinna dawać swobodę, a nie ograniczenia – dlatego możesz cieszyć się swoim apartamentem zawsze, gdy jest dostępny i masz na to ochotę.
Audyt wyposażenia i analiza aranżacji
Przeprowadzamy szczegółowy audyt Twojego apartamentu, oceniamy jego potencjał i przedstawiamy rekomendacje dotyczące wyposażenia oraz aranżacji, które zwiększą jego atrakcyjność dla gości i wartość rynkową
Podpisanie umowy
Przygotowujemy transparentną umowę współpracy, w której szczegółowo określamy zakres naszych usług, zasady rozliczeń oraz Twoje korzyści. Wszystko jest jasne i zrozumiałe od samego początku.
Prace przygotowawcze oraz sesja zdjęciowa
Zajmujemy się profesjonalnym przygotowaniem apartamentu do wynajmu, w tym home stagingiem oraz wykonaniem wysokiej jakości sesji zdjęciowej, która przyciągnie uwagę potencjalnych gości na portalach rezerwacyjnych.
Umieszczenie prezentacji na stronie BlueApart
Tworzymy atrakcyjną prezentację Twojego apartamentu i publikujemy ją na naszej stronie internetowej, która jest głównym silnikiem sprzedaży.
Przekazanie dostępu do panelu właściciela
Otrzymujesz dostęp do dedykowanego panelu właściciela, gdzie w czasie rzeczywistym możesz śledzić rezerwacje, przychody lub dokonać rezerwacji właścicielskiej.
Udostępnienie apartamentu w serwisach partnerskich
Dystrybuujemy ofertę Twojego apartamentu w sprawdzonych serwisach rezerwacyjnych, takich jak Booking.com, Airbnb, Nocowanie czy Expedia, zwiększając jego dostępność i szanse na maksymalne obłożenie przez cały rok.


Dynamicznie zmieniający się rynek wynajmu krótkoterminowego i preferencje klientów stawiają przed nami nieustanne wyzwania. Chcąc im sprostać stale szukamy innowacyjnych rozwiązań, które usprawniają nasze procesy i podnoszą jakość obsługi gości.

Smarthotel to inteligentne rozwiązanie umożliwiające check-in online – zdalne zameldowanie gości 24/7.
Jest to wyjątkowo szybki i intuicyjny proces meldowania oraz przekazywania informacji. Wszystkie elementy związane z pobytem znajdują się w jednym miejscu, bez dodatkowych aplikacji. To innowacyjne rozwiązanie umożliwia stałą komunikację z gośćmi poprzez najpopularniejsze komunikatory WhatsApp i Messenger.

Ze względu na stały kontakt z naszym zespołem obsługi, wszelkiego rodzaju usterki w apartamentach i prośby gości są natychmiast procesowane. Smarthotel umożliwia również zdalne rozliczenie i sprzedaż usług dodatkowych z systemem płatności online.

W ramach karty meldunkowej online gość otrzymuje wszelkie informacje o obiekcie, w którym będzie spędzać pobyt, a także wskazówki czy rekomendacje odnośnie pobliskich atrakcji i restauracji.

Zainteresowany współpracą z BlueApart? Zachęcamy do kontaktu - chętnie odpowiemy na pytania i przedstawimy szczegóły współpracy. Rozważasz inwestycję w apartament nad polskim morzem? Pomożemy! Już dziś porozmawiaj z nami o tym, jak realizować marzenia, a jednocześnie na nich zarabiać!
Skontaktuj się z nami