Ty zarabiasz, my zarządzamy

Od ponad 15 lat pomagamy właścicielom apartamentów nad Bałtykiem czerpać wysokie zyski z najmu – bez stresu i codziennych obowiązków. Łączymy doświadczenie hotelowe z indywidualnym podejściem, bo rozumiemy, że każdy apartament to osobna historia i inwestycja, która zasługuje na uwagę. Zajmujemy się wszystkim – od marketingu i rezerwacji, po opiekę nad gośćmi i serwis techniczny. Ty zyskujesz spokój, czas dla siebie i pewność, że Twój apartament jest w dobrych rękach.

Wyznaczamy nowe standardy

BlueApart specjalizuje się w obsłudze najmu apartamentów premium nad morzem. Zapewniamy właścicielom kompleksową opiekę – od doradztwa przy zakupie nieruchomości, przez przygotowanie i aranżację wnętrza, po pełne zarządzanie najmem krótkoterminowym.


Działamy z zachowaniem najwyższych standardów uczciwości, rzetelności i pełnej przejrzystości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży hotelarskiej i nieruchomości potrafimy nie tylko skutecznie wynajmować, ale też doradzić w kwestiach inwestycyjnych, prawnych i podatkowych.

zdjęcie
zdjęcie 2

Dlaczego BlueApart?

Profesjonalne podejście, które naprawdę się opłaca

Budujemy współpracę na uczciwości i pełnej przejrzystości, dzięki czemu właściciele powierzających nam swoje apartamenty zyskują spokój i stabilne przychody. Transparentne zasady, doświadczenie i dbałość o jakość sprawiają, że wyniki, które osiągamy, nie mają sobie równych na rynku.

statystyki

450

Obsługiwanych apartamentów

100mln

Wypłacone w czynszach

35tys

Gości rocznie

15lat

Doświadczenia

0dni

opóźnienia w płatnościach

Nowoczesny marketing

Dzięki zaawansowanym narzędziom do zarządzania cenami i dostępności możemy jednocześnie prezentować nasze apartamenty na nieograniczonej ilości kanałów sprzedaży z minimalnym ryzykiem overbookingu.

Main marketing dashboard
Instagram followers analyticsInstagram views analytics

Współpracując z twórcami UGC i influencerami pokazujemy autentyczne doświadczenia w BlueApart - od spędzenia czasu w apartamentach po lokalne atrakcje. Dzięki temu, nasza oferta staje się bliższa i bardziej realna dla naszych klientów, którzy cenią unikalność i jakość naszych obiektów.

Współpraca z agencją marketingową

specjalizującą się w strategii mediów społecznościowych, aby zapewnić najwyższej jakości treści i zaangażowanie na naszych kanałach SM.

Content marketing

sesje foto&video wykonywane przez specjalistów w swojej branży na profesjonalnym sprzęcie dającym perfekcyjną jakość materiałów.

Performance marketing

oparty na wielokanałowym dotarciu przez użytkowników, m.in poprzez: e-mail marketing, kampanie w sieci wyszukiwania, kampanie display, kampanie Meta Ads, kampanie remarketingowe i wiele innych.

Materiały marketingowe

dedykowane grafiki, materiały digital oraz drukowane, spójność wizualna oparta na przemyślanym Key Visual oraz bardzo wysoko rozwinięte poczucie estetyki.

Nowoczesny marketing
Panel dostępuwłaściciela apartamentu

W ramach współpracy każdemu z właścicieli apartamentów oddajemy do dyspozycji autorski panel dostępu zintegrowany z naszą stroną i systemem rezerwacji.

1.

Każdy z użytkowników jest w stanie na bieżąco monitorować aktualne obłożenie swojego apartamentu, wartość rezerwacji oraz sprawdzać swój zysk dla dowolnego okresu.

2.

W panelu właściciela dostępna jest szczegółowa historia rozliczeń oraz statystyki, które umożliwiają szybką analizę przychodów.

3.

Do każdego konta przypisany jest osobisty opiekun.

4.

Z poziomu panelu właściciel może dokonać rezerwacji swojego pobytu na dowolny dostępny termin.

Bezpieczeństwo i swoboda

Wiemy, jak ważne jest dla właścicieli poczucie bezpieczeństwa i pewność, że ich nieruchomość jest w dobrych rękach. Twój apartament pozostaje pod stałą opieką – dbamy o stan techniczny, reagujemy na usterki i organizujemy niezbędne naprawy, zanim staną się problemem. Jeśli pojawi się potrzeba remontu, wszystkim zajmiemy się za Ciebie – bez zbędnych formalności i angażowania Twojego czasu

W BlueApart nie wprowadzamy żadnych limitów korzystania z apartamentu. To Ty decydujesz, kiedy i na jak długo chcesz przyjechać – tak, jak każdy z naszych gości. Wierzymy, że własność powinna dawać swobodę, a nie ograniczenia – dlatego możesz cieszyć się swoim apartamentem zawsze, gdy jest dostępny i masz na to ochotę.

Jak to działa?

1

Audyt wyposażenia i analiza aranżacji

Przeprowadzamy szczegółowy audyt Twojego apartamentu, oceniamy jego potencjał i przedstawiamy rekomendacje dotyczące wyposażenia oraz aranżacji, które zwiększą jego atrakcyjność dla gości i wartość rynkową

2

Podpisanie umowy

Przygotowujemy transparentną umowę współpracy, w której szczegółowo określamy zakres naszych usług, zasady rozliczeń oraz Twoje korzyści. Wszystko jest jasne i zrozumiałe od samego początku.

3

Prace przygotowawcze oraz sesja zdjęciowa

Zajmujemy się profesjonalnym przygotowaniem apartamentu do wynajmu, w tym home stagingiem oraz wykonaniem wysokiej jakości sesji zdjęciowej, która przyciągnie uwagę potencjalnych gości na portalach rezerwacyjnych.

4

Umieszczenie prezentacji na stronie BlueApart

Tworzymy atrakcyjną prezentację Twojego apartamentu i publikujemy ją na naszej stronie internetowej, która jest głównym silnikiem sprzedaży.

5

Przekazanie dostępu do panelu właściciela

Otrzymujesz dostęp do dedykowanego panelu właściciela, gdzie w czasie rzeczywistym możesz śledzić rezerwacje, przychody lub dokonać rezerwacji właścicielskiej.

6

Udostępnienie apartamentu w serwisach partnerskich

Dystrybuujemy ofertę Twojego apartamentu w sprawdzonych serwisach rezerwacyjnych, takich jak Booking.com, Airbnb, Nocowanie czy Expedia, zwiększając jego dostępność i szanse na maksymalne obłożenie przez cały rok.

Jak to działa 1Jak to działa 2

Nowy wymiar nowoczesnej obsługi gości

Dynamicznie zmieniający się rynek wynajmu krótkoterminowego i preferencje klientów stawiają przed nami nieustanne wyzwania. Chcąc im sprostać stale szukamy innowacyjnych rozwiązań, które usprawniają nasze procesy i podnoszą jakość obsługi gości.

Obsługa gości 1

Smarthotel to inteligentne rozwiązanie umożliwiające check-in online – zdalne zameldowanie gości 24/7.

Jest to wyjątkowo szybki i intuicyjny proces meldowania oraz przekazywania informacji. Wszystkie elementy związane z pobytem znajdują się w jednym miejscu, bez dodatkowych aplikacji. To innowacyjne rozwiązanie umożliwia stałą komunikację z gośćmi poprzez najpopularniejsze komunikatory WhatsApp i Messenger.

Obsługa gości 2

Ze względu na stały kontakt z naszym zespołem obsługi, wszelkiego rodzaju usterki w apartamentach i prośby gości są natychmiast procesowane. Smarthotel umożliwia również zdalne rozliczenie i sprzedaż usług dodatkowych z systemem płatności online.

Obsługa gości 3

W ramach karty meldunkowej online gość otrzymuje wszelkie informacje o obiekcie, w którym będzie spędzać pobyt, a także wskazówki czy rekomendacje odnośnie pobliskich atrakcji i restauracji.

zdjecie

Wynajmij swój apartament

Zainteresowany współpracą z BlueApart? Zachęcamy do kontaktu - chętnie odpowiemy na pytania i przedstawimy szczegóły współpracy. Rozważasz inwestycję w apartament nad polskim morzem? Pomożemy! Już dziś porozmawiaj z nami o tym, jak realizować marzenia, a jednocześnie na nich zarabiać!

Skontaktuj się z nami
Dla właścicieli | BlueApart