FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy cena całkowita zawiera opłaty wynikające z użytkownia apartamentu oraz podatek?

Podane ceny są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Wszelkie opłaty związane z użytkowaniem apartamentu (prąd, woda, internet itd.) są wliczone w cenę apartamentu.

Jakie jest wyposażenie apartamentu?

Każdy z naszych apartamentów jest szczegółowo opisany na naszej stronie. Apartamenty wykończone są w wysokim standardzie oraz posiadają wyposażenie kuchni i podstawowe sprzęty domowe.

W jaki sposób mogę otrzymać potwierdzenie rezerwacji oraz odebrać klucze od apartamentu?

Potwierdzenie rezerwacji zostanie wysłane na adres e-mail użyty podczas dokonywania rezerwacji. Potwierdzenie będzie zawierać podsumowanie rezerwacji oraz wszelkie instrukcje dotyczące sposobu odbioru kluczy od apartamentu.

Czy wymagana jest przedpłata?

Tak, przy dokonaniu rezerwacji wymagana jest przedpłata w wysokości 30% wartości rezerwacji.

Czy w apartamencie znajdują się pościel i ręczniki?

Tak, w każdym apartamencie znajduje się wysokiej jakości pościel oraz ręczniki przewidziane dla liczby osób zgłoszonej we wcześniejszej rezerwacji.

W jakich godzinach rozpoczyna się i kończy doba hotelowa?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.

Czy istnieje możliwość płatności kartą?

Tak, istnieje możliwość płatności zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą/kredytową.

Czy sprzątanie jest wliczone w cenę apartamentu?

W każdej rezerwacji wliczona jest jednorazowa opłata serwisowa, która pokrywa odpowiednie przygotowanie apartamentu. Jest ona wyszczególniona przez cały proces rezerwacji oraz widnieje na potwierdzeniu otrzymanym na adres e-mail.

Czy istnieje możliwość zamówienia sprzątania apartamentu w trakcie pobytu?

Tak, istnieje możliwość zamówienia dodatkowego sprzątania apartamentu w trakcie pobytu. W tym celu prosimy o kontakt z naszą infolinią.

Czy istnieje możliwość skorzystania z parkingu?

Większość naszych apartamentów oferuje dedykowane miejsce parkingowe, dostępne bez dodatkowych opłat. Informacja o parkingu znajduje się w prezentacji każdego apartamentu indywidualnie.

Czy istnieje możliwość wyżywienia?

Na chwilę obecną nie prowadzimy wyżywienia w naszych apartamentach. W każdym apartamencie dostępna jest pełni wyposażona kuchnia, aby móc samodzielnie przygotować posiłki. W pobliżu znajduję się także wiele restauracji oferujących posiłki. Ponadto istnieje możliwość skorzystania z naszych usług dodatkowych i zamówienia jednego ze specjalnych zestawów.

Czy możliwy jest pobyt z psem?

Tak, większość naszych apartamentów dopuszcza możliwość pobytu z psem. Obowiązuje jednorazowa, dodatkowa opłata 150zł/pobyt związana ze sprzątaniem apartamentu wg. specjalnej procedury.

Dalej masz wątpliwości?

Chętnie odpowiemy na wszelkie dodatkowe pytania. Zadzwoń do nas lub skontaktuj się za pomocą formularza.

FAQ - Często zadawane pytania | BlueApart